07 mai 2018

Coreea de Nord critică Japonia pentru că susţine campania de sancţiuni împotriva Phenianului

Marian Avram

Coreea de Nord a criticat, luni, Japonia pentru că susţine campania de aplicare a presiunilor împotriva Phenianului, mai ales în contextul detensionării crizei din Peninsula Coreea, a relatat publicaţia de propagandă nord-coreeană Meari, citată de site-ul agenţiei Yonhap.

Sursă foto: Mediafax

Phenianul l-a criticat pe ministrul nipon de Externe, Taro Kono, pentru ”remarcile ostile făcute de oficialul japonez, în pofida eforturilor depuse de Phenian pentru rezolvarea crizei”. ”Nu putem decât să râdem de actul de anacronism al reacţionarilor japonezi. Aceştia încearcă să-şi asigure supravieţuirea numai prin abordări ostile împotriva Coreei de Nord”, a scris Meari. Reacţia Phenianului vine la o zi după ce ministrul de Externe de la Tokyo a afirmat că trebuie menţinute [...]

Testează abonamentul

Poți să accesezi întreg articolul doar dacă ești abonat la MonitorulApararii.ro.

Alege abonament Cere demo

Dacă ai deja un abonament valid intră în cont mai jos

Am uitat parola

Nu ai cont încă? Înregistrează-te aici

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor Monitorului Apararii si Securitatii. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe. Citarea se poate face în limita a 250 de semne cu conditia citarii sursei si mentionarii linkului site-ului https://monitorulapararii.ro/. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.
Nota: Utilizatorii care au achizitionat un abonament cu drept de republicare au permisiunea de reproducere a maxim 4 articole pe luna si numai intr-o singura publicatie, cu conditia citarii sursei si mentionarii linkului (model: Articol preluat din https://monitorulapararii.ro/).